You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
שלישי בשידור ישיר של משחקי גביע המדינה
ארבע קבוצות בכל שנתון בעקבותיו. גביע המדינה (צילום: בן מלניק)

שלישי בשידור ישיר של משחקי גביע המדינה

אפליקציית השידורים האינטרנטיים של ההתאחדות לכדורגל תעביר בשידור ישיר את חצאי גמר גביע המדינה של שנתוני נערים ג' ונערים ב'

 

מאת: אורי שמיר - עורך האתר

חגיגת משחקי חצאי גמר גביע המדינה אמורה הייתה לצאת היום לדרך עם צמד המשחקים של שנתון נערים א', אך בשל הוראות פיקוד העורף נקבע כי המשחקים ייערכו במועד אחר. מחר (שלישי) צפויים להיערך באצטדיון ר"ג משחקי חצאי הגמר בשנתוני נערים ב' ונערים ג'.

בשעה 10:00 ייצא לדרך יום המשחקים עם המשחק בין קבוצות נערים ג' של מכבי ת"א ומ.ס אשדוד, שמשתייכות לדרג 1, אך הגרלת משחקי הליגה לא זימנה להן מפגש בליגה. אשדוד נחשבת לאחת מהקבוצות המצליחות בשנתון מזה שנים. לפני שתי עונות זכתה בגביע המדינה של שנתון ילדים ב', בעונה שעברה הפסידה למכבי חיפה במשחק הגמר של שנתון ילדים א'. שתי הקבוצות הגיעו לשלב זה לאחר שזכו בניצחון חוץ ברבע הגמר: מכבי ת"א ניצחה 0:4 את מ.כ נהלל יזרעאל ואילו מ.ס אשדוד ניצחה 2:3 את מכבי פ"ת צפון.

בשעה 13:00 ייצא לדרך חצי הגמר השני של שנתון נערים ג', כשמכבי פ"ת דרום - הקבוצה העם המאזן הטוב ביותר בליגה, תפגוש את הפועל ת"א צפון - אותה היא ניצחה 2:3 במשחק ליגה במחזור הפתיחה של העונה. מכבי פ"ת ניצחה בשלב רבע הגמר 1:3 את מכבי אחי נצרת מליגת דרג 2 צפון, בעוד שהפועל ת"א צפון זכתה בניצחון דרמטי ויוקרתי 3:5 בפנדלים על האחות למחלקה, הפועל ת"א דרום.

בשעה 16:00 יייצא לדרך חצי הגמר הראשון של שנתון נערים ב': מכבי פ"ת - מוליכת טבלת ליגת העל, תארח את הפועל הוד השרון - מוליכת טבלת השרון, הסינדרלה הגדולה של השנתון, שהדיחה בשלב מוקדם עם ניצחון בפנדלים את הפועל באר שבע - מחזיקת הגביע המכהנת, ובהמשך ניצחה בדו קרב פנדלים את משחק החוץ מול הפועל קרית ים - מצמרת ארצית צפון וברבע הגמר ניצחה 3:4 בפנדלים את משחק החוץ מול הפועל כפר סבא מהחלק התחתון של ליגת העל. מכבי פ"ת, על אף עליונותה בליגת העל, לא ליקקה דבש במשחקי החוץ בשלבים הקודמים: ברבע הגמר ניצחה 0:1 את הפועל חיפה ובשמינית הגמר ניצחה 0:1 את הפועל ר"ג.

בשעה 19:00 ייצא לדרך המשחק המרכזי של שנתון נערים ב' - דרבי תל אביבי, הפועל מול מכבי, צהוב מול אדום. חמישה מחזורים לתום העונה הפועל מדורגת במקום השני ומרוחקת 6 נקודות ממכבי פ"ת, תוך שהיא מקדימה בשתי נקודות את מכבי ת"א. בשני משחקי הליגה בין הקבוצות חגגה בסיום הקבוצה הביתית ניצחון. בסיבוב הראשון האדומים ניצחון 1:2, בסיבוב השני הצהובים ניצחו 1:5.

בשידור ישיר של המשחקים תוכלו לצפות באפליקציית השידורים של ההתאחדות לכדורגל. ניתן לצפות הן דרך מסך הטלפון והן דרך מסך מחשב וטלויזיה חכמה.

כדי להוריד את האפליקציה,לחצו כאן

כדי להתחבר לערוץ השידורים האינטרנטי,לחצו כאן

לקריאת כתבה בהרחבה בנושא באתר ההתאחדות לכדורגל,לחצו כאן


שתפו אותנו